حضور مقتدرانه شیرین عسل در نمایشگاه بین المللی فرانچایز

شرح خبر: شرکت فروشگاه های زنجیره ای همسایه آریا ، عضو هلدینگ گروه صنایع غذایی شیرین در چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی فرانچایز کشور حضور دارد.
حضور مقتدرانه شیرین عسل در نمایشگاه بین المللی فرانچایز
دیگران چه می خوانند:
به گزارش شرح خبر: شرکت فروشگاه های زنجیره ای همسایه آریا ، عضو هلدینگ گروه صنایع غذایی شیرین در چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی فرانچایز کشور حضور دارد.

این شرکت جهت معرفی توانمندی های گروه در صنعت فروشگاه داری نوین و اعطای فرانچایز به متقاضیان در راستای همکاری و مشارکت برای راه اندازی کار و کسب وآموزش و ایجاد اشتغال و درامدزایی برای هم وطنان عزیز برنامه های جدید و حائز توجه توسعه ای و تسهیلات ویژه خود را در این نمایشگاه معرفی مینماید.

در این شیوه تجمیع داشته های فرانچایز دهنده و فرانچایز گیرنده موجب می شود یک فعالیت اقتصادی موفق شکل بگیرد که بیشتر جهت حمایت از فرانچایز گیرندگانی می باشد که از نظر سرمایه و امکانات نیاز به حمایت دارند. در این مشارکت منافع طرفین مد نظر بوده و تلاش به تحقق شراکتی برد برد به انجام می رسد.

متقاضیان فرانچایز با حضور در غرفه گروه صنایع غذایی شیرین عسل در ( سالن شماره ۶ ) محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران از مشاوره کارشناسان جهت همکاری بهره مند خواهند شد.
این نمایشگاه از تاریخ ۳۰ دی ماه لغایت ۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ آماده بازدید هموطنان عزیز می باشد .

منبع: افق

حضور مقتدرانه شیرین عسل در نمایشگاه بین المللی فرانچایز

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟