اکسکوینو 4 ساله شد/ جوایز جشنواره کولاک اکسکوینو اهدا شد

شرح خبر: همزمان با جشن چهارسالگی صرافی اکسکوینو هدایای ارزنده ای به نفرات برگزیده قرعه کشی این صرافی اهدا شد.
اکسکوینو 4 ساله شد/ جوایز جشنواره کولاک اکسکوینو اهدا شد
دیگران چه می خوانند:
به گزارش شرح خبر: همزمان با جشن چهارسالگی صرافی اکسکوینو هدایای ارزنده ای اهدا شد؛ این صرافی ارز دیجیتال تصمیم گرفت تا در کنار فرصت عالی برای خرید ارزهای دیجیتال، جوایز جذابی مانند پنج اتریوم و ۱۵ آیفون ۱۳ را به کاربران خوش‌شانس خود اعطا کند.
 
برهمین اساس مورخ ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ مراسم قرعه‌کشی جشنواره کولاک جوایز اکسکوینو در استودیو ویژه اکسکوینو با حضور آرش سروری برنامه‌ساز و اینفلوئنسر حوزه فناوری و استارتاپ‌ها و ساحل اختری مجری رادیو اکسکوینو برگزار که شب گذشته 17 اسفندماه به نفرات برتر همزمان با جشن 4 سالگی صرافی اکسکوینو جوایز اهدا شد.

گفتنی است ، دو ماه اخیر یکی از پرتلاطم‌ترین دوره‌های کل تاریخ بازار ارزهای دیجیتال بوده و این بازار ریسکی‌بودن خود را بیش از هر زمان دیگری به ما نشان داده است. در این دو ماه بازار، هم بیت‌کوین ۴۰ هزار دلاری و هم بیت‌کوین ۶۹ هزار دلاری را تجربه کرد. کم نبودند کسانی که ضررهای سنگینی کردند و از طرف دیگر باز هم کم نبودند کسانی که سود کردند. بازار ارزهای دیجیتال بازار به‌شدت پرریسک، ولی هیجان‌انگیزی است که ورود به آن جذابیت‌های خودش را برای عاشقانش دارد.
 
بنابراین گزارش صرافی اکسکوینو یکی از بازیگران قدیمی و در عین حال پیشرو در بازار رمز ارز است که از گزینه‌های مطرح به‌شمار می‌رود. اکسکوینو را نیز می‌توان از آن دست صرافی‌هایی دانست که نوآوری‌های خاص خودش را در بین رقبا داشته که در این بین می‌توان به درگاه پرداخت ارز دیجیتال بیت‌راه اشاره کرد؛ سرویسی که نمونه آن را کمتر می‌توان دید که البته همه اینها در شرکت دانش‌بنیان توفاد یا همان توسعه فناوری آرین داده پیوسته ایرانیان جمع شده است.
 
اکسکوینو برخلاف سایر رقبای خود نسخه آیفون را در سیب آپ قرار داده و به تمامی کاربرانی که این اپلیکیشن را نصب و تا پایان فروردین ماه 1401 روی گوشی خود نگه دارند معادل 6 ماه اشتراک سیب آپ را به صورت رمز ارز دریافت خواهند کرد. ضمن اینکه نسخه اندروید آن طبق آمار کافه‌بازار و گوگل‌پلی بیش از ۶۰۰ هزار نصب داشته است.
 
اپلیکیشن اکسکوینو با ۷۴ ارز در فهرست ارزهای خود، یکی از کامل‌ترین بازارها را در بین رقبایش در اختیار کاربران می‌گذارد و با وجود اینکه ویژگی‌های زیادی را به کاربران ارائه می‌دهد، ولی از لحاظ تجربه کاربری هم جزء اپلیکیشن‌های با کاربری ساده و دلنشین قرار می‌گیرد.
 
در پایان لازم به ذکر است ،  اکسکوینو در آخرین چهارشنبه سال 1400 مورخ 24 اسفند ماه نیز قرار است یک برنامه چهارشنبه سوری متاورسی در ساختمان خود در دیسنترالند با حضور هنرمندان به نام کشور برگزار کند.
 
منبع : شما و اقتصاد

اکسکوینو 4 ساله شد/ جوایز جشنواره کولاک اکسکوینو اهدا شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟