مجوز ۱۰۰ درصدی افزایش سرمایه ملل صادر شد

شرح خبر: مجوز ۱۰۰ درصدی افزایش سرمایه موسسه اعتباری ملل توسط سازمان بورس از محل آورده نقدی سهامداران صادر شده است. لذا جهت ارتقای وضعیت موسسه به بانک، اصلاح ساختار مالی و افزایش سرمایه انجام می شود.
مجوز ۱۰۰ درصدی افزایش سرمایه ملل صادر شد
دیگران چه می خوانند:
به گزارش شرح خبر:
به گزارش اختصاصی پایگاه خبری شمانیوز ، مجوز ۱۰۰ درصدی افزایش سرمایه موسسه اعتباری ملل توسط  سازمان بورس از محل آورده نقدی سهامداران صادر شده است. لذا جهت ارتقای وضعیت موسسه به بانک، اصلاح ساختار مالی و افزایش سرمایه انجام می شود.
 
مؤسسه اعتباری ملل یکی از مؤسسات مالی و اعتباری خصوصی در ایران است که مجوز فعالیت از بانک مرکزی را داراست. در تیر ماه ۱۳۹۵، نام این مؤسسه از «مؤسسه اعتباری عسکریه» به مؤسسه اعتباری ملل تغییر یافت.
 
موسسه اعتباری ملل در سال 1400 بیش از 6هزار میلیارد تومان درآمد تسهیلات اعطایی کسب کرد که 520میلیارد تومان از آن، مختص به اسفند ماه بود. این مبلغ حدود پنج درصد بیشتر از درآمد تسهیلات وملل در بهمن ماه و 28درصد بیشتر از درآمد اسفند سال گذشته است. همچنین وملل در اسفند ماه بیش از 460میلیارد تومان سود سپرده پرداخت کرد که تقریبا نسبت به بهمن ماه ثابت باقی مانده بود.
 
بررسی سود ناخالص وملل نشان می‌دهد که این موسسه در اسفند 1400 حدود 60میلیارد تومان خالص درآمد تسهیلات و سود سپرده کسب کرده است. در حالی که این مبلغ در بهمن ماه حدود 37میلیارد تومان بود و در اسفند 99 نیز وملل زیان ناخالص 160میلیارد تومانی را رقم زده بود.
 
موسسه اعتباری ملل به عنوان یکی از موسسات قدیمی ‌با پیشینه‌ای بیش از 30 سال در پی اخذ مجوز و تبدیل شدن به بانک است. یکی از موانع بانک شدن موسسه اعتباری ملل بهبود سرمایه می باشد که سبب شد این موسسه برنامه‌هایی برای آن در نظر بگیرد. در این راستا یکی از اقدامات این موسسه افزایش و بهبود سرمایه است.
 
بر این اساس، مجوز ۱۰۰ درصدی افزاش سرمایه  موسسه اعتباری ملل توسط سازمان بورس از محل آورده نقدی سهامداران صادر شده است. لذا جهت ارتقای وضعیت موسسه به بانک، اصلاح ساختار مالی و افزایش سرمایه انجام می شود.

مجوز ۱۰۰ درصدی افزایش سرمایه ملل صادر شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟