شکایت عجیب از زن جوان l جزییات شکایت اززن جوان

شرح خبر: زن و شوهری در هند در حال انجام اقدامات قانونی علیه پسرشان و همسرش هستند. آن دو این زوج جوان را متهم می کنند که با به دنیا نیاوردن نوه به آنها ظلم روانی کرده اند.
شکایت عجیب از زن جوان l جزییات شکایت اززن جوان
به گزارش شرح خبر:
اخبارحوادث به اتفاقاتی گفته می شود که به صورت ناگهانی، بدون برنامه ریزی و هیچ پیش فرض قبلی در سطح امروز جامعه رخ می دهند. اخبار حوادث نیز به گزارشاتی گفته می شود که از این گونه اتفاقات تهیه شده و در دسترس عموم مردم قرار می گیرند. مسلما تهیه اخبار حوادث و همچنین چگونگی گزارش دادن آن نیاز به تخصص و تبحر ویژه ای دارد. در ادامه هم به موضوعاتی که در این زمینه قرار می گیرند و هم به مسائلی که در تهیه خبر حوادث مهم هستند، خواهیم پرداخت.

سانجیو پرساد، 61 ساله و همسرش سادنا، 57 ساله، می گویند که پسرشان، شری ساگر و همسرش، شوبهانگی سینها، باید 650 هزار دلار به آنها بپردازند. این زوج مسن‌ که در ایالت اوتاراکهند در شمال هند زندگی می‌کنند، می گویند که این مبلغ همان اندازه ای است که برای عروسشان خرج کردند و ماشین لوکسی برای عروسی به او هدیه دادند.

دلیل عجیب شکایت خانواده شوهر از زن جوان
سانجیو پرساد و همسرش سادنا

دیگران چه می خوانند:

سانجیو می گوید که فقط یک پسر دارد و تمام پس انداز خود را صرف تربیت و آموزش او کرده است. فرزند آنها در سال 2007 به دلیل شرایط اقتصادی به هند بازگشت چراکه او در خارج از کشور، شغل خود را از دست داده بود و بیش از دو سال بود که دیگر نمی توانست کار جدیدی پیدا کند.

در این مدت والدینش از او حمایت مالی کردند. سانجیو تعریف کرد بعد از اینکه پسرش بالاخره شغلی پیدا کرد، او ترتیب ازدواج پسرش را داد. با این حال، او این زوج را به «آزار و اذیت روحی شدید» متهم کرد، چراکه آنها علیرغم اینکه شش سال است ازدواج کرده اند، فرزندی به دنیا نیاورده اند و نوه ای به آنها نداده اند. سانجیو پرساد گفت که این زوج جوان به دلیل کار، در ایالت های جداگانه زندگی می کنند و عروسشان پیش آنها نمی ماند و این کار او به رنج آنها افزوده و باعث ناراحتی شدیدشان شده است.

دلیل عجیب شکایت خانواده شوهر از زن جوان

وکیل آنها معتقد است این پرونده حقیقت جامعه را به تصویر می کشد. او می گوید که ما روی فرزندانمان سرمایه گذاری می کنیم، آنها را قادر می سازیم در شرکت های خوب کار کنند. فرزندان به والدین خود مدیون حمایت های مالی اولیه هستند. او افزود که این زوج یا در عرض یک سال یک نوه یا غرامت مالی می خواهند . این وکیل دادگستری معتقد است که آرزوی هر پدر و مادری است که پدربزرگ و مادربزرگ شود. برخی از زوج های هندی با فشارها زیاد اعضای خانواده برای به دنیا آوردن بچه مواجه شده اند. برخی از مادران هندی می گویند که به دلیل عدم تولید وارث مرد پس از داشتن یک دختر، آزار جسمی تجربه کرده اند. دادگاه این زوج جنجالی 17 مه برگزار می شود.


شکایت عجیب از زن جوان l جزییات شکایت اززن جوان

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟