بررسی چالش‌های حوزه معدن در نشست نمایشگاه صنعت معدن کاری

شرح خبر: دومین همایش و نمایشگاه صنعت معدن کاری ایران امروز شنبه ۷ خرداد ماه از ساعت ۱۱ با حضور جمعی از مسئولان در خانه معدن ایران برگزار شد.
بررسی چالش‌های حوزه معدن در نشست نمایشگاه  صنعت معدن کاری
دیگران چه می خوانند:
به گزارش شرح خبر:
دومین همایش و نمایشگاه  صنعت معدن کاری ایران امروز شنبه ۷ خرداد ماه از ساعت ۱۱ با حضور جمعی از مسئولان در خانه معدن ایران برگزار شد که در این نشست مهندس محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران مهندس محمدنبی یوسفیان رئیس کمیته مصالح ساختمانی خانه معدن و مهندس سعید منصوری رئیس انجمن شن و ماسه به ایراد سخنرانی پرداختند.
 
 این نشست خبری که با حضور جمعی از اصحاب رسانه خبرنگاران برگزار شد که به موضوع بررسی چالش ها و موانع معادن کشور و به خصوص استان تهران و همچنین خطرات نابودی  این این مواد پرداخت.
 
بنابر این گزارش مهندس محمد نبی یوسفیان رئیس کمیته مصالح ساختمانی خانه معدن از برخی جو سازی ها نسبت به آلایندگی معادن شن و ماسه تهران گلایه کرد و افزود: طبق آمار و بررسی های علمی انجام شده آلایندگی ذرات معادن شن و ماسه در اطراف تهران در حد ۱۰ میکرون است این در حالی است که اغلب آلاینده های شهر تهران در حل دو میکرون  هستند.
 
همچنین مهندس محمد رضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران از لزوم توجه به اقتصاد معدن و ظرفیت های نهفته این بخش برای توسعه اقتصادی کشور و چشم انداز خانه معدن در راستای برنامه ریزی ۳۰ ساله و دستیابی به زنجیره استخراج تا فرآوری معادن خبر داد.
 

بررسی چالش‌های حوزه معدن در نشست نمایشگاه صنعت معدن کاری

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟