• مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد

    مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد

    پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری 85 درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز در فرابورس آغاز و در نهایت خرید سهام به‌طور رسمی از سوی خریداران انجام شد.

  • رشد درآمد ۶۸۴ شركت بخش عمومی بیش از نرخ تورم است

    رشد درآمد ۶۸۴ شركت بخش عمومی بیش از نرخ تورم است

    مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: بر اساس سامانه سماب از نظر درآمدزایی، رشد درآمد ۶۸۴ شرکت بخش عمومی بیش از نرخ تورم است.

  • باید واقعیت کم‌آبی و بحران جدی منابع آب و خشکسالی را بپذیریم

    باید واقعیت کم‌آبی و بحران جدی منابع آب و خشکسالی را بپذیریم

    به گزارش روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، معاون اداره‌کل زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی منطقه شمال‌شرق در خصوص وضعیت فرونشست دشت‌‌های استان خراسان‌رضوی گفت: زمان ورود جدی مسئولان استانی به بحث فرونشست در استان به سال 1388 و ایجاد کارگروه مشترک با اداره کل راه و شهرسازی بازمی‌گردد که متاسفانه با منحل شدن این کارگروه در سال 1398 تمرکز و محوریتی که در این مبحث و به ‌طور کلی پایش مخاطرات زمین‌شناختی وجود داشت، از بین رفت و از حالت یکپارچه خارج شد.

  • بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

    بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

    ا گذشت 8 ماه از فراخوان جذب طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه از سوی مرکز نوآوری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (نوچاد) وطی مراحل مختلف ارزیابی و داوری 70 طرح دریافتی، اکنون این رویداد به ایستگاه پایانی خود رسیده است و در تاریخ 12 اردیبهشت ماه جاری مراسم اختتامیه این رویداد با حضور ارائه دهندگان طرحها و ایده های خلاقانه ، نوآوران حوزه فناوری، پژوهشگران، استادان و جمعی از دانشجویان حوزه صنعت و معدن در یزد برگزار می گردد.

  • برگزاری جلسه شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان آذربایجان شرقی

    برگزاری جلسه شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان آذربایجان شرقی

    در راستای تقویت همکاری‌ها و هماهنگی‌های بیشتر در حوزه بیمه‌های بازرگانی، جلسه شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان آذربایجان شرقی با حضور مدیران ارشد و کارشناسان برجسته صنعت بیمه، به میزبانی شرکت بیمه تعاون برگزار گردید.

  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی

    بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی

    تجهیز و بهره‌برداری بخش ام آر آی بیمارستان آرام با حمایت‌های بانک ملی ایران در استان البرز انجام شد.

  • آخرین جزئیات از عرضه پساب در بورس انرژی اعلام شد

    آخرین جزئیات از عرضه پساب در بورس انرژی اعلام شد

    علی نقوی مدیرعامل بورس انرژی در رابطه با عرضه پساب گفت: همان گونه که پیشتر هم اعلام شد براساس درخواست ارسالی از سوی شرکت آب و فاضلاب کشور پساب ۹ شرکت استانی در بورس انرژی پذیرش شده است و بر اساس مقررات بازار سرمایه این شرکت‌ها به منظور عرضه پساب بایستی نسبت به ارائه تضامین اقدام کنند که با توجه به ماهیت سهامداری این شرکت‌ها مکاتباتی از سوی وزارت نیرو با بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی انجام و سازمان بورس هم در این زمینه حمایت‌های خوبی را داشته است و امیدواریم با تعیین تکلیف وضعیت تضامین این شرکت‌ها شاهد عرضه این محصول در بورس انرژی باشیم.

  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم

    تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم

    معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از راه‌اندازی پنجره واحد الکترونیک در این سازمان با هدف تسهیل در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران در آینده نزدیک خبر داد.

  • حضور فعال پتروشیمی زاگرس در نمایشگاه نفت و انرژی عمان

    حضور فعال پتروشیمی زاگرس در نمایشگاه نفت و انرژی عمان

    شرکت پتروشیمی زاگرس به عنوان تنها شرکت صنعت پتروشیمی ایران در نمایشگاه نفت و انرژی با برپایی غرقه میزبان بازدیدکنندگان از نمایشگاه است.

  • حماسه‌آفرینی فولادمردان با رکوردشکنی‌های متعدد در فروردین ماه

    حماسه‌آفرینی فولادمردان با رکوردشکنی‌های متعدد در فروردین ماه

    سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولادمردان شرکت فولاد هرمزگان موفق شدند آغازین ماه سال «جهش تولید با مشارکت مردم» را با رکوردشکنی‌های متعددی آغاز کنند و برگ زرین دیگری به افتخارات شرکت فولاد هرمزگان بیفزایند.

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

پر بحث ترین