نگذاریم چرخه اقتصادی کشور فلج شود

شرح خبر: مدیر کارخانه سام الکترونیک گفت ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و وظیفه تولیدکنندگان ،حمایت از دولت و مردم کشور است تا به واسطه تولیدات مناسب نگذاریم چرخه اقتصادی کشور فلج شود.
نگذاریم چرخه اقتصادی کشور فلج شود
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر: مدیر کارخانه سام الکترونیک گفت ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و وظیفه تولیدکنندگان ،حمایت از دولت و مردم کشور است تا به واسطه تولیدات مناسب نگذاریم چرخه اقتصادی کشور فلج شود.
محمد نورایی گفت: صنعت لوازم خانگی بعد از انقلاب با پیشرفت تکنولوژی توانست مسیر خود را از واردات به سمت تولید تغییردهد و در مسیر خودکفایی و تولید قدم بر دارد.

وی افزود: از سال ۱۳۷۷ شرکت با هدف تولید دستگاه های صوتی و تصویری به طور خاص تلویزیون و مانیتور آغاز به کار کرد و با تلویزیون های لامپی فعالیت خود را شروع و بعد از آن تبدیل به دستگاه های ال سی دی و بخش دیگری مثل پلاسما و در نهایت ال ای دی شد که در مدل های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در بازار به فروش می رسد و این ماهیت اصلی تولید است.

مدیر کارخانه سام الکترونیک تصریح کرد: شرکت در بخش محصولات لباس شویی، یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر، جارو برقی و تلویزیون مشغول به تولید است و این مجموعه ها همگی تولید داخل هستند و با توانایی مهندسان ایرانی مسیر پیشرفت هموار شده است.

نورایی ادامه داد: باتوجه به سرمایه گذاری صد درصد ایرانی که دو سال پیش در حوزه داخلی سازی انجام شد و در حال حاضر صرفا فقط موتور ماشین لباس شویی، کمپرسور یخچال و ماژول تلویزیون ها وارد می شوند و بقیه لوازم به طور کل تولید داخل است.

مدیر کارخانه سام الکترونیک در پایان بیان داشت: در گذشته ۵۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم داشتیم اما علیرغم اینکه با شرایط اقتصادی امسال قاعدتا با افت تولید مواجه بودیم ولی بازار مصرفی ایران را در لوازم خانگی و تلویزیون تا امروز تحت پوشش قرار داده ایم و باز هم ادامه خواهیم داد ولی این تعدیل نیروهایی که بسته به شرایط اقتصادی انجام شد تقریبا چیزی حدود ۳۰۰۰ نفر در این حوزه مشغول به کار هستند و برای شبکه های پخش و فروشگاهی و کانال های فروش اشتغال زایی انجام شده است.


منبع:شمانیوز

نگذاریم چرخه اقتصادی کشور فلج شود

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟