برندگان مسابقه‌ی خاطره‌بازی دیجی‌کالا مشخص شدند

شرح خبر: برندگان مسابقه‌ی خاطره‌بازی دیجی‌کالا مگ مشخص شدند. در این مسابقه که به مناسبت جام ملت‌های آسیا از ۱۷ دی تا ۱ بهمن ۹۷ برگزار شد، کاربران دیجی‌کالا مگ خاطره‌های فوتبالی خود را برای ما ارسال کردند. در نهایت از بین تقریبا ۱۰۰۰ خاطره، ۵ خاطره به رای هیئت داوران انتخاب شد.
برندگان مسابقه‌ی خاطره‌بازی دیجی‌کالا مشخص شدند
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:
به مناسبت برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیای سال ۲۰۱۹، از شما خواستیم خاطراتی از زندگی خود را که به هر نحوی با حضور تیم ملی ایران در تورنمنت‌های مهم گره خورده است، برای ما ارسال کنید. اینکه موقع بازی‌های تیم ملی چه اتفاقات تلخ و شیرینی برای شما افتاده و در لحظات حساس بازی‌ها کجا بودید و داشتید چکار می‌کردید.
 
برندگان مسابقه‌ی خاطره‌بازی دیجی‌کالا مشخص شدند

از طریق فرمی که روی وب‌سایت دیجی‌کالا مگ قرار دادیم، بیش از ۱۰۰۰ خاطره از شما دریافت کردیم. انتخاب ۵ خاطره از بین این همه خاطره‌ی جذاب کار بسیار مشکلی بود. خاطره‌های زیادی وجود داشتند که از نظر جذابیت هم‌سطح بودند، ولی بالاخره باید بیشتر آن‌ها را حذف می‌کردیم و فقط ۵ خاطره انتخاب می‌شدند.
 
 
برگزیدگان مسابقه خاطره بازی دیجی کالا هرکدام از طرف شرکت HONOR، یک گوشی HONOR ۷C برنده شدند.

اسامی برندگان به شرح زیر است:
علی عسگری
یاسر افروز
سعید رهنما
نسرین کریمی
اسماء الله‌یار


همان‌طور که در فراخوان مسابقه اطلاع داده بودیم، خاطره‌های برتر به صورت انیمیشن در اینستاگرام دیجی‌کالا مگ به نمایش در می‌آیند.


منبع:شمانیوز


 

برندگان مسابقه‌ی خاطره‌بازی دیجی‌کالا مشخص شدند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟