پاسخ ظریف به اتهامات ترامپ علیه ایران

شرح خبر: وزیر خارجه ایران در واکنشی توئیتری به سخنرانی ضد ایرانی رئیس‌جمهور آمریکا در کنگره این کشور به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: «ایرانی‌ها در حال جشن گرفتن 40 سال پیشرفت که به رغم فشارهای آمریکا حاصل شده، هستند ».
پاسخ ظریف به اتهامات ترامپ علیه ایران
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر: وزیر خارجه ایران، ساعتی بعد از سخنرانی سالیانه رئیس‌جمهور آمریکا در کنگره این کشور و تکرار مواضع ضد ایرانی او تاکید کرد که علیرغم مواضع خصمانه و دشمنی‌های واشنگتن، «ایرانی‌ها در حال جشن گرفتن ۴۰ سال پیشرفت هستند». «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد امروز چهارشنبه با حضور در ساختمان کنگره این کشور، دومین سخنرانی سالانه خود در این نهاد قانونگذاری را ایراد کرد. او در بخشی از این سخنرانی با تکرار ادعاهای همیشگی علیه ایران، گفت از کشوری که مرگ بر آمریکا می‌گوید، چشم برنمی‌دارد و سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه مردم ایران اعمال کرده است.

«محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران در واکنش به این سخنرانی در صفحه توئیتر خود به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: «ایرانی‌ها شامل هموطنان یهودی‌ما در حال جشن گرفتن 40 سال پیشرفت علیرغم فشارهای آمریکا هستند». او افزود: «دونالد ترامپ باز هم در سخنرانی سالیانه 2019 خود (در کنگره آمریکا) علیه ما اتهام‌هایی مطرح کرد، دشمنی آمریکا سبب شده که این کشور از دیکتاتورها، قصاب‌ها و تندروهایی که فقط خرابی در منطقه ما ایجاد کرده‌اند، حمایت کند».



منبع:شمانیوز

پاسخ ظریف به اتهامات ترامپ علیه ایران

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟