مسابقات ملی داده‌کاوی دانشگاه امیر کبیر با حمایت علی بابا برگزار شد

شرح خبر: علی بابا، رتبه یک فروش بلیط سفر، همواره حامی رویدادهای دانش‌بنیان و علمی بوده و هست و اسپانسری رویدادهای علمی و دانشگاهی بسیاری را در سابقه خود دارد.
مسابقات ملی داده‌کاوی دانشگاه امیر کبیر با حمایت علی بابا برگزار شد
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:
بنابر اعلام علی بابا، رتبه یک فروش بلیط سفر، اسپانسر اصلی دومین دوره مسابقات ملی داده‌کاوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر شد و با طرح چالشی فنی در صدد محک زدن مغزهای جوان و پویا است.
 
 
این رویداد با هدف شناسایی الگوها و برقرارسازی رابطه‌ها، در ابتدای بهمن‌ماه به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با هدف سنجش و ارتقا سطح علمی دانشجویان کشور در حوزه علم داده، ابتدای بهمن ماه سال جاری برگزار شد.
 
 
اولین دوره این مسابقات در مهر ماه سال ۹۶ برگزار شد و امسال نیز با برگزاری دومین دوره این مسابقات قرار است علاقه‌مندان این حوزه به چالش کشیده شوند.
 
 
این دوره از مسابقات شامل دو مرحله است و علاقه‌مندان در تیم‌های ۳ نفره به بررسی و حل مسائل مطرح شده در مورد داده‌ای که از سوی تیم فنی علی بابا در اختیار آنها قرار گرفت، پرداختند.
 
 
برگزیدگان مرحله اول به مرحله دوم راه می‌یابند و در نهایت طی مراسم اختتامیه که در آمفی‌تئاتر دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود، تیم‌ها با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در طول مسابقه، توسط تیم داوری علی بابا، امتیازدهی خواهند شد و ۳ تیم برتر معرفی می‌شوند.
 
 
نتایج مرحله اول در روز ۲۲ بهمن، شروع مرحله دوم در روز ۲۳ بهمن و اتمام مهلت مرحله دوم روز ۷ اسفند خواهد بود. برنامه اختتامیه و اهدای جوایز نیز در روز ۱۳ اسفند ماه است.
 

مسابقات ملی داده‌کاوی دانشگاه امیر کبیر با حمایت علی بابا برگزار شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟