فال روزانه

شرح خبر: فال روزانه دوشنبه 20 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/20
فال روزانه
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:
فال روزانه دوشنبه 20 اسفند 97 + فال حافظ و فال تولد 97/12/20
 

فال روز تولد ( امروز دوشنبه 1397/12/20)

 

دیگران چه می خوانند:
دوست عزیزی که 20 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!
شما شخصی منحصر بفرد، فعال، مسئولیت پذیر، قابل اعتماد و منطقی هستید و همیشه آماده اید تا با چالش های جدیدی که زندگی در برابرتان قرار می دهد مواجه شوید. امسال برای دیدن نتیجه ی سرمایه گذاری هایی که پیش از این انجام داده اید باید حداقل تا نیمه ی دوم سال صبر کنید. این سال جدید از زندگیتان می تواند زمان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در تجارت، املاک و یا خرید و فروش طلا باشد. تلاش هایی که برای به دست آوردن پول بیشتر انجام می دهید بی شک به نتیجه خواهند رسید و زحماتتان بی پاسخ باقی نخواهند ماند. آغاز شراکت های تجاری هیچ اشکالی ندارد، اما به این شرط که از پیشینه ی شریک آینده ی خود و همچنین وضعیت مالی او اطمینان حاصل کنید. امسال در زندگی حرفه ای خود نیز موفق خواهید بود و با حل مشکلات در موقعیت های اضطراری مورد توجه مقامات مافوق خود قرار خواهید گرفت. شاید بین شما و شریک عاطفیتان برخی سوء تفاهم های جزئی پیش بیایند، اما به طور کلی رابطه ی خوبی را هم خواهید داشت. می توانید از حالا برای مراسم نامزدی با عشقتان در ماه های پایانی سال برنامه ریزی کنید. مرداد، آبان، دی و بهمن بهترین ماه ها خواهند بود.
 
فال روزانه یکشنبه 19 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/19
 
  فال روزانه دوشنبه 97/12/20 مخصوص متولدین فروردین
در حال حاضر شما انرژی فیزیکی فوق العاده زیادی را در درون خود احساس می کنید. مواظب باشید این انرژی بسیار زیاد را به صورت دعوا و جر و بحث با دیگران و به ویژه آنهایی که دوستشان دارید تخلیه نکنید! شاید در تلاش برای کنترل خودتان و رفتارهایتان احساس کنید که انگار یک نفر دارد شما را خفه می کند و دلتان بخواهد به سریع ترین شکل ممکن از این وضعیت فرار کنید. فرار از مشکلات معمولا روش خوبی نیست، اما می توانید دویدن را جایگزین آن کنید. کمی دویدن باعث خواهد شد انرژی اضافه تان و همچنین احساسات منفی که شما را در بر گرفته اند را تخلیه کرده و احساس آرامش و راحتی کنید!

فال روزانه سه شنبه 14 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/14
  فال روزانه دوشنبه 97/12/20 مخصوص متولدین اردیبهشت
همه چیز دارد خیلی خوب و بدون هیچ مشکل خاصی پیش می رود تا این که به یکباره یک مسیر فرعی فوق العاده سر راهتان قرار می گیرد که ممکن است خطرات و موانعی را برایتان به همراه داشته باشد. انتخاب با خودتان است، می توانید بیخیال این راه فرعی شده و مسیر سر راست و مطمئن قبلی تان را ادامه دهید و بیخیال فرصت های خوبی که این راه جدید می تواند برایتان به همراه داشته باشد شوید و محدودیت را بپذیرید. یا این که خودتان را برای مواجهه با هر مشکل و مانعی آماده کرده و از این فرصت های هیجان انگیز استفاده کنید. فرصت بزرگی برای ماجراجویی سر راهتان قرار گرفته است، آن را به راحتی از دست ندهید.

فال روزانه سه شنبه 14 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/14
 
  فال روزانه دوشنبه 97/12/20 مخصوص متولدین خرداد
امروز شما نسبت به همنوعان و به ویژه اطرافیان خود احساس مسئولیت بسیار شدیدی دارید را احساس می کنید که روی تمام کارها و اقدام هایتان تأثیر می گذارد. شما در حال حاضر می توانید الگوی بسیار خوبی برای جوانترهای خانواده و یا کارمندان تازه وارد در محل کارتان باشید و آنها بی آن که حتی خودشان متوجه باشند سعی در دنبال کردن شما و تبعیت از رفتارهایتان دارد؛ پس مواظب رفتارهایتان باشید و سعی کنید الگوی مناسبی برای آنها باشید. امروز شاید کمی بیش از اندازه دست و دلباز شده باشید و به فکر جیبتان نباشید. این روزها مخارج به اندازه کافی زیاد هستند، دیگر خودتان با این ولخرجی های بیهوده آنها را بیشتر نکنید.
 فال روزانه سه شنبه 14 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/14
 
  فال روزانه دوشنبه 97/12/20 مخصوص متولدین تیر
امروز انگار یک انرژی منفی اطرافتان را فرا گرفته است که اگر بخواهید به همین صورت و در برابر هر موقعیتی که پیش می آید به لجبازی هایتان ادامه بدهید فقط بدتر و بدتر خواهد شد. موفقیت امروز شما و اطرافیانتان تا حدود زیادی به تواناییتان در کنار گذاشتن عادت ها و تصورات قبلی تان و پذیرفتن آنچه جدید و متفاوت است بستگی خواهد داشت. شما باید سعی کنید زاویه ی دیدتان را تغییر دهید. در غیر این صورت و چنانچه اصرار داشته باشید همان روش های تکراری قدیمیتان را ادامه دهید تنها با موانع و مشکلات بیشتر مواجه خواهید بود. امروز سعی کنید خودتان را از جر و بحث هایی که بین دیگر اعضای خانواده می شوند دور نگه دارید.
 
فال روزانه سه شنبه 14 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/14

  فال روزانه دوشنبه 97/12/20 مخصوص متولدین مرداد
چه با خوشحالی و از روی میل و چه با اکراه و از روی اجبار، امروز شما مجبور خواهید بود در اتفاقاتی که در اطرافتان در جریان هستند نقش فعالی را ایفا کنید. شما تمام مدت مانند یکی از هنرپیشه های نقش اصلی خواهید بود که نتیجه ی نهایی همه چیز می تواند به او بستگی داشته باشد. هر گاه ندانستید که باید چه کار کنید چشم هایتان را بسته، یک نفس عمیق بکشید و جواب مسئله را با رجوع به قلبتان پیدا کنید. انتظار نداشته باشید که دیگران شما را در این شرایط مورد کمک و حمایت خود قرار دهند چون به احتمال زیاد خودشان کارهای دیگری برای انجام دادن دارند که وقتی برایشان باقی نمی گذارد که به شما توجه کافی داشته باشند.
 
فال روزانه سه شنبه 14 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/14

  فال روزانه دوشنبه 97/12/20 مخصوص متولدین شهریور
زمان برنامه ریزی و حساب و کتاب به پایان رسیده و الان دیگر وقت آن است که با تمام قدرت در جهت عملی کردن این برنامه ها وارد عمل شوید. اگر هنوز خودتان را برای این نبرد با موانع و دست یابی به اهدافتان آماده نکرده اید بهتر است دست جنبانده و زره خود را به تن کنید چون چه بخواهید و چه نخواهید زمان مبارزه فرا رسیده است و چه بهتر که آماده باشید. هر چقدر سعی کنید رویارویی با آنچه اجتناب ناپذیر است را به تعویق بیندازید تنها کار را برای خودتان سخت تر خواهید کرد. شاید وقت آن رسیده باشد که به جای غصه خوردن و منفی بافی به فکر پیدا کردن راه حلی برای بهبود بخشیدن به وضعیت اقتصادی خود و به دست آوردن پولی که نیاز دارید باشید.
 
فال روزانه سه شنبه 14 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/14
 
  فال روزانه دوشنبه 97/12/20 مخصوص متولدین مهر
امروز نگرانی برای مسائل شخصیتان را کنار گذاشته و کمی به آنچه در دنیای اطرافتان می گذرد بپردازید. شما در شرایط فعلی باید به جای آن که فقط خودتان و نیازهایتان را در نظر بگیرید به فکر کسب اطلاعات بیشتر در مورد دنیایی که در آن زندگی می کنید باشید. به پیدا کردن راه حلی برای دفاع از عقاید و باورهای خود فکر کنید و سعی داشته باشید همراهانی برای خود پیدا کنید. اگر گروهی از دوستانتان افکار و عقاید مشترکی با شما دارند می توانید با آنها دیدار کرده و در مورد این موضوع بحث کنید. اگر حس می کنید خسته اید سعی کنید با گوش کردن به موسیقی و یک استراحت نیمروزی مناسب و خوردن ناهار مورد علاقه تان فشاری که روی خود احساس می کنید را کمتر کنید.
 
فال روزانه سه شنبه 14 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/14
 
  فال روزانه دوشنبه 97/12/20 مخصوص متولدین ابان
شما امروز احساس می کنید که در مسیر رسیدن به هدفی که برای زندگی خود تعیین کرده اید نیستید و همین موضوع هم باعث بروز احساس بیقراری و بلاتکلیفی شدیدی در وجود شما شده است. شاید ناگهان به این نتیجه رسیده باشید که شما در زندگی رسالتی بسیار بزرگتر و مهمتر از این کارهای به گمان خودتان بی اهمیتی که دارید انجام می دهید به عهده دارید. شاید تا حدود زیادی حق با شما باشد! از این فرصت استفاده کرده و به اهداف بلند مدت خود فکر کرده و آنها را مورد بررسی و در صورت نیاز تغییر قرار دهید. آنچه شما در حال حاضر احساس می کنید تنها یک احساس زودگذر نیست و از نیازهای درونیتان سرچشمه می گیرد.
 
فال روزانه سه شنبه 14 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/14
 
  فال روزانه دوشنبه 97/12/20 مخصوص متولدین اذر
موج شدیدی از قدرت و انرژی دارد به سراغتان می آید و شما باید مواظب باشید که چطور از آن استفاده می کنید. اگر از این انرژی به درستی استفاده کنید خواهید توانست با تکیه بر آن از پس هر مانع و مشکلی که بر سر راهتان قرار می گیرد غلبه کنید. امروز باید خیلی بیشتر از همیشه مواظب خودتان باشد و از خودتان در برابر حوادث و آسیب های مختلف به ویژه در هنگام رانندگی محافظت کنید. شاید نگرانی در مورد مسائل مادی این فکر را به سرتان بیاورد که باید از خیر انجام کاری که مدت ها برای آن برنامه ریزی کرده بودید و خیلی هم برایتان اهمیت دارد بگذرید. این اصلا دلیل خوبی نیست که خودتان را از آن چه دوست دارید محروم کنید.
 
فال روزانه سه شنبه 14 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/14
 
  فال روزانه دوشنبه 97/12/20 مخصوص متولدین دی
امروز سطح انرژی شما یک حالت دوقطبی پیدا کرده است و یک لحظه سست و تنبل می شوید و لحظه ای دیگر آماده اید تا در مسابقات دوی سرعت اول شوید! سعی کنید خودتان را با فعالیت هایی سرگرم کنید که باعث می شوند در این حالات متغیر شما تعادل ایجاد شود. لازم نیست حتما به دلیل بروز ان احساسات و حالات متغیر خود پی ببرید. همین که وجود آنها را تشخیص داده و بر اساس موقعیتی که دارید رفتار و برنامه ریزی کنید کافی خواهد بود. با وجود این که مشخص کردن حد و مرزها برای یک رابطه سالم ضروری است، شاید بهتر باشد پیش از آن که حرفی بزنید که قابل پس گرفتن نیست کمی بیشتر فکر کنید.
فال روزانه سه شنبه 14 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/14
 
  فال روزانه دوشنبه 97/12/20 مخصوص متولدین بهمن
بد نیست امروز صبح به محض این که از خواب بیدار می شوید خودتان را برای حضور در یک میدان جنگ آماده کنید. یک نبرد تمام و کمال به راه افتاده و این طور به نظر می رسد که تمام حاضران در این میدان شما را نشانه گرفته اند! در چنین شرایطی بهترین کاری که می توانید انجام دهید جلوگیری از پیش آمدن هرگونه سوء تفاهم چه برای خودتان و چه برای دیگران خواهد بود. سعی کنید پیش از اظهارنظر در رابطه با هر موضوعی از این که تمام جوانب آن را به خوبی درک کرده اید اطمینان کامل پیدا کنید. امروز به توانایی هایی در وجود خود پی خواهید برد که تا به حال از وجود آنها بی خبر بوده اید، بهتر است ساده از کنار آنها نگذرید و به فکر استفاده از آنها باشید.

فال روزانه سه شنبه 14 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/14
 
  فال روزانه دوشنبه 97/12/20 مخصوص متولدین اسفند
امروز بحث بر سر مسائلی مانند سیاست، مذهب، فلسفه و یا مسائل اجتماعی می تواند به یک جنگ اساسی و تمام عیار تبدیل شود. با این حال با خیال راحت نظراتتان را بیان کنید. الان از آن وقت هایی نیست که بخواهید کوتاه بیایید و به شما توصیه می شود اگر نمی خواهید حقتان خورده شده یا نظرتان زیر سوال برده شود سکوت نکنید؛ گاهی جنگیدن لازم و ضروری است! شما میل شدیدی به خدمت به دیگران احساس می کنید و این نیاز ممکن است شما را به سوی انجام فعالیت های گروهی که ممکن است شامل کارهای خیریه نیز بشوند بکشاند. این فعالیت ها فرصت آشنایی با افراد جدیدی که می توانند دوستان خوبی نیز باشند را برای شما فراهم خواهد کرد.
 
فال روزانه سه شنبه 14 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/14
 
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد. 

فال روزانه

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟