تلفن هوشمند پوکو ام 2 پرو شیائومی معرفی شد

شرح خبر: شرکت شیائومی به تازگی گوشی هوشمند میان رده جدیدی را معرفی کرده که به عنوان پوکو ام 2 پرو شناخته می‌شود.
تلفن هوشمند پوکو ام 2 پرو شیائومی معرفی شد
به گزارش پایگاه خبری شرح خبر:

به گزارش خبرگزاری شمانیوز به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت شیائومی به تازگی گوشی هوشمند میان رده جدیدی را معرفی کرده که به عنوان پوکو ام 2 پرو شناخته می‌شود. این اسمارتفون دارای طراحی شبیه به خانواده ردمی نوت 9 پرو بوده و از مشخصات کلیدی بزرگ بهره می‌برد.

این تلفن هوشمند در حقیقت یک نسخه بهبودیافته از ردمی نوت 9 پرو محسوب می‌شود. پوکو ام 2 پرو دارای باتری 5000 میلی آمپرساعتی بوده و به لطف فناوری شارژ سریع 33 واتی می‌توان در مدت زمان کوتاهی آن را شارژ کرد. این تلفن هوشمند قدرت خود را از یک پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 720جی دریافت کرده و به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

دیگران چه می خوانند:

در بخش صفحه نمایش دارای نمایشگر 6.67 اینچی LCD  حفره‌ای بوده و وضوح FHD+ دارد. دوربین سلفی آن از نوع 16 مگاپیکسلی بوده و قرار است در رنگ بفنش، مشکی و سبز راهی بازار شود. حسگر اثرانگشت با کلید پاور همگام شده و افراد از طریق کلید پاور می‎توانند از حسگر اثرانگشت بهره گیرند.

برای بخش دوربین چهار حسگر 48/8/5/2 مگاپیکسلی را به کار گرفته که هر یک کیفیت عملکرد خاص خود را دارند. شیائومی در نظر دارد محصول جدید را در پیکربندی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم راهی بازار کند

نسخه پایه 200 دلاری بوده و نسخه رده بالا با قیمت 255 دلار راهی بازار خواهد شد. 

 

 



 

تلفن هوشمند پوکو ام 2 پرو شیائومی معرفی شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟