کدام بورس در هفته جاری بیشترین سود را داشته است؟

شرح خبر: بورس از بازارهایی است که خیلی از افراد در آن سرمایه گذاری کرده اند و بالا و پائین شدنش برای آن ها بسیار با ارزش می باشد. در طی روز گذشته بیش تر از 245 میلیارد تومان از سهام گروه بهمن خرید و فروش شد و بیشترین معامله در بورس و فرا بورس را محصولات شیمیائی به خود اختصاص داد و 3.2 درصد از تمام سهام صنعتی دوده فام مورد خرید و فروش قرار گرفت. با سود هایی که در بورس به دست می آورید حتما با تور تفلیس lahzeakhar به گشت و گذار بپردازید.
کدام بورس در هفته جاری بیشترین سود را داشته است؟
به گزارش شرح خبر:

بورس از بازارهایی است که خیلی از افراد در آن سرمایه گذاری کرده اند و بالا و پائین شدنش برای آن ها بسیار با ارزش می باشد. در طی روز گذشته بیش تر از 245 میلیارد تومان از سهام گروه بهمن خرید و فروش شد و بیشترین معامله در بورس و فرا بورس را محصولات شیمیائی به خود اختصاص داد و 3.2 درصد از تمام سهام صنعتی دوده فام مورد خرید و فروش قرار گرفت. با سود هایی که در بورس به دست می آورید حتما با تور تفلیس lahzeakhar به گشت و گذار بپردازید.

 

دیگران چه می خوانند:

روز گذشته بیش تر از 9 هزار و 355 میلیارد سهام معامله شد که 5 نشان: خبهمن، شپنا، شستا، برکت و شتران در ردیف اول تا پنجم فهرست بیش ترین ارزش معاملات سهام جای داشتند. در روز سوم هفته نیز 245 میلیارد تومان از سهام گروه بهمن خرید و فروش شد، پالایش نفت اصفهان 215 میلیارد تومان از سهامش معامله شد و در جایگاه دوم قرار گرفت و سرمایه گذاری تامین اجتماعی توانست رتبه سوم معاملات بورسی را به خود اختصاص دهد.

 

سهام گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان( پترول) 26 درصد افزایش قیمت داشت و در عوض سهام کاشی تکسرام( تکرام) 25.5 درصد افت داشت. بیش ترین میزان خرید و فروش بورس و فرا بورس به محصولات شیمیائی اختصاص داشت به گونه ای که هزار و 375 میلیارد تومان در این قسمت تبادل شد، گروه خودرو و ساخت قطعات با میزان معامله 975 میلیارد تومانی در مقام دوم و فلزات اساسی جایگاه سوم را از آن خود کردند.

 

 در 1 شهریور 3.2 درصد از سهام صنعتی دوده فام( شصدف) مورد خرید و فروش قرار گرفت، 10 نشان و نماد برتر 20 درصد حجم معاملات را داشتند. ارزش این معاملات در 16 سهم از 100 میلیارد عبور کرد و نیمی از ارزش خرید و فروش را نیز 51 نماد نخست از آن خود کردند.

 

کدام بورس در هفته جاری بیشترین سود را داشته است؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟