علی کیانی، رئیس سیستمهای مدیریت و کیفیت سرآمدی شرکت فولاد مبارکه:مدیریت برند شامل دو بخش است، اول، ایجاد و تقویت ویژگیها و صفات در ذهن مخاطبان و دوم: مدیریت روایتها و داستانهایی که در مورد برند وجود دارد. به عنوان مثال، اگر فولاد مبارکه به عنوان یک شرکت دوستدار محیط زیست معرفی شود، این ویژگی باید با داستانها و اقدامات واقعی مانند راهاندازی نیروگاههای خورشیدی و استفاده از پسابهای شهری تقویت شود.
استراتژیهای مختلف فولاد مبارکه شامل بهرهبرداری حداکثری، توسعه فناوری و نوآوری، و توسعه پایدار است. پنج گفتمان برای روایتگری این استراتژیها تعریف شده که شامل مسیر متعالی، پیشران، سبز، نوآورانه و مسئولانه است. این گفتمانها باید به گونهای طراحی شوند که صفات و ویژگیهای مدنظر را در ذهن ذی نفعان ایجاد کنند.
0 دیدگاه