مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی، در آیین معارفه مدیرعامل و اعضای هیئتمدیره منطقه آزاد بوشهر، آغاز فعالیت این منطقه در قالب منطقه آزاد را نقطه عطفی در مسیر توسعه استان و اقتصاد ملی دانست و بر ضرورت شکلگیری حکمرانی توسعهمحور، تفویض اختیار مسئولانه و بهرهگیری از تمامی ظرفیتهای وزارت اقتصاد برای تحقق اهداف این منطقه تأکید کرد.