بررسی میزان فروش برندهای ایرانی و خارجی در دیجی‌کالا

شرح خبر: دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در ایران و خاورمیانه، میزبان میلیون‌ها محصول و هزاران برند از داخل و خارج از کشور است.
بررسی میزان فروش برندهای ایرانی و خارجی در دیجی‌کالا
دیگران چه می خوانند:
به گزارش شرح خبر:
 دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در ایران و خاورمیانه، میزبان میلیون‌ها محصول و هزاران برند از داخل و خارج از کشور است. کاربران دیجی‌کالا  از ابتدا برای خرید محصولات ایرانی یا خارجی در این فروشگاه محدودیتی نداشتند اما این فروشگاه در راستای حمایت از شرکت‌های داخلی و توسعه کسب‌وکارهای بومی، مزایای ویژه‌ای برای برندهای داخلی تدارک دید تا حتی کسب‌وکارهای نوپا و کوچک نیز بتوانند محصولات خود را در دیجی‌کالا به فروش برسانند. در این مطلب، بر اساس گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا میزان فروش برندهای ایرانی و خارجی در  دیجی‌کالا را بررسی می‌کنیم.
 
از جمله مهم‌ترین اقدامات  دیجی‌کالا برای حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و گمنام بومی، راه‌اندازی سیستم خرده فروشی آنلاین مارکت پلیس بود که دسترسی و آزادی بیشتری را برای فروش محصولات تامین کنندگان کوچک و بزرگ بومی، در دیجی‌کالا فراهم کرد.
 
مارکت پلیس  دیجی‌کالا در سال ۹۵ راه‌اندازی شد و در پایان آن سال، تنها هزار و نود و چهار تامین کننده ایرانی با  دیجی‌کالا  همکاری داشتند؛ اما این آمار طی ۴ سال به بیش از ۱۵۲ هزار کسب‌وکار ایرانی رسید؛ از طرفی فروشندگان فعال دیجی‌کالا به طور متوسط ماهانه ۵۱ میلیون تومان فروش محصول دارند که رقمی قابل توجه است.
 
حالا در زمانی که ایران بیش از پیش به توسعه کسب‌وکارهای بومی و حمایت از شرکت‌ها و برندهای داخلی نیاز دارد،  دیجی‌کالا  در جایگاه یک حامی و همراه برای برندهای ایرانی، شرایطی را فراهم کرده تا محصولات ایرانی همپا و حتی بیشتر از محصولات خارجی در بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه به فروش برسند.
 
همانطور که گفته شد، در حال حاضر بیش از ۱۵۰ هزار کسب و کار ایرانی در دیجی‌کالا  فعال هستند و این فروشگاه توانسته بخش عمده‌ای از بازار خرده فروشی کشور را در اختیار داشته باشد؛ بنابراین فروش بالای محصولات و برندهای داخلی و خارجی در این فروشگاه، نشان دهنده سلیقه و نیازهای بازار است.

بررسی میزان فروش برندهای ایرانی و خارجی در دیجی‌کالا

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟