لذت شیرین طعم‌ ترش آب انار و لواشک

شرح خبر: جشنواره انار و سوغات استان‌ها با هدف آشنایی مردم با انار و فراورده‌های آن در چهل‌سرای مصلای امام‌خمینی (ره) تهران برگزار می‌گردد.علاقمندان برای بازدید از جشنواره انار و سوغات استان‌ها می‌توانند از ۱۸ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱، همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۱ و جمعه ها از 13 تا 21 مراجعه کنند.
لذت شیرین طعم‌ ترش آب انار و لواشک
دیگران چه می خوانند:
به گزارش شرح خبر: جشنواره انار و سوغات استان‌ها از 18 تا 27 آبان‌ ماه جاری، از ساعت 11 تا 21 همه روز و جمعه ها از ساعت 13 تا 21 در مجموعه چهلسرای مصلای امام خمینی (ره) برپا می‌شود. امسال علاوه بر حضور استان‌های تولیدکننده انار چون فارس، مرکزی، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و لرستان، سوغات و صنایع دستی استان‌های سراسر کشور چون آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، یزد، قزوین، اردبیل، گیلان، کردستان، خوزستان و هرمزگان نیز در غرفه‌هایی عرضه می‌شوند.
 
غرفه‌های شرکت‌کننده با عرضه فرآورده‌های طبیعی انار چون آب انار، رب انار، لواشک، آلوی انار و آش انار در این جشنواره حضور دارند. آشنایی با سوغات استان‌ها و امکان تهیه انواع  خوراکی‌های محلی هر استان از دیگر جاذبه‌های این جشنواره به شمار می‌آید. بازدید کنندگان از جشنواره های یاد شده ، با حضور در این جشنواره می توانند علاوه بر لذت بردن از طعم‌های ترش آب انار، آلوچه و لواشک  و انواع خوراکی ها و محصولات استان های مختلف به عنوان سوغات‌های شیرین و جذاب نیز بازدید کنند.

لذت شیرین طعم‌ ترش آب انار و لواشک

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟