ایران پرچمدار رسمیت شناختن هویت اقوام است/ اقوام بزرگترین مدافعان انقلاب اسلامی‌اند

شرح خبر: وزیر کشور گفت: همه اقوام ایران اسلامی به این پرچم و سرود ملی افتخار می‌کنند و به مفاخر کشور و نخبگانشان افتخار می‌کنند و در تک تک پیشرفت‌های کشور اقوام ایران دخیلند و مشارکت دارند.
ایران پرچمدار رسمیت شناختن هویت اقوام است/ اقوام بزرگترین مدافعان انقلاب اسلامی‌اند
دیگران چه می خوانند:
به گزارش شرح خبر:
 
احمد وحیدی عصر امروز در افتتاح پانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین اظهار کرد: توجه به اقوام مسئله روز جهان است.
 
وی ادامه داد: فضای مجازی امروز در خدمت دنیای غرب در حال لگدمال کردن فرهنگ قومیت‌ها است.
 
وزیر کشور گفت: فرهنگ ایرانی و اسلامی ما همه تفاوت‌ها و تنوع اقوام را به رسمیت می‌شناسد و به دنبال حفظ اصالت‌ها و هویت‌های مربوط به اقوام است.
 
وحیدی گفت: ایران پرچمدار حفظ هویت‌ها است و این جشنواره نمونه‌ای از این پرچمداری است.
 
وی اضافه کرد: فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی ما به شدت از فرهنگ‌های اصیل و هویت‌های اقوام دفاع می‌کند.
 
وزیر کشور تصریح کرد: ایران اسلامی توانسته است با هویت قوی خود چتر پوششی برای همه اقوام درست کند و همه اقوام در قالب هویت ایرانی اسلامی در کشور زندگی می‌کنند.
 
وحیدی بیان کرد: اقوام در کشور ما هویت بزرگی محسوب می‌شوند و بسیاری از این اقوام ایران زمین مرزبانان و مرزداران کشور و توسعه دهنده مفاهیم انقلاب و اسلام هستند.
 
وی گفت: اقوام یکی از بزرگترین فرصت‌های کشور برای نمایش دادن قدرت مدیریت از نوع ایرانی و اسلامی در یک گستره جغرافیایی بزرگ است.
 
وزیر کشور تاکید کرد: ۴۳ سال پیش و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت و انقلاب ما را با این می‌ترساندند که هر کدام از استان‌های اقوام ایران تجزیه خواهد شد اما امروز ۴۳ سال از انقلاب می‌گذرد و این اصوام بزرگترین مدافعان این انقلاب هستند.
 
وحیدی گفت: گلستان نمایش برجسته وحدت اقوام و زندگی مسالمت‌آمیز اقوام محسوب می‌شود.
 
وی افزود: فرهنگ اقوام و اصالت‌های انقلاب است که ما را در برابر حملات فرهنگی دشمن مصون می‌دارد چون دشمن به دنبال از بین رفتن هویت اقوام است.
 
 
وزیر کشور خاطرنشان کرد: بزرگترین فرهنگ مقاوم در برابر فرهنگ مهاجم غرب همین فرهنگ اقوام ایران زمین است
 
وحیدی تاکید کرد: این جشنواره به میزبانی مسوولان و مردم استان گلستان پیام‌ آور اقتدار و عظمت اقوام ایران اسلامی است.
 
وی اضافه کرد: همه اقوام ایران اسلامی به این پرچم و سرود ملی افتخار می‌کنند و به مفاخر کشور و نخبگانشان افتخار می‌کنند و در تک تک پیشرفت‌های کشور اقوام ایران دخیلند و مشارکت دارند.
 
وزیر کشور بیان کرد: هیچکس بیشتر از مردم داخل کشور برای این کشور دلسوزتر نیست و هیچکس تفکر نکند با اتکا به خارجی بخواهد راه مردم ایران را دچار خدشه کند.
 
وی افزود: هر کسی که به دنبال واگرایی و اختلاف افکنی اقوام باشد حتما وصل به خارجی است و از منبع و موقعیت خارجی هدایت می‌شود 
 
وزیر کشور بیان کرد: این افراد قطعا موفق نخواهند شد و من از بصیرت مردم گلستان تشکر می‌کنم که با این همبستگی و وحدت در مسیر امنیت ملی و امنیت استان نقش آفرین بودند.
 
وی در پایان گفت: ایران با اقوام ایرانی قدرتمند و پر افتخار است.

ایران پرچمدار رسمیت شناختن هویت اقوام است/ اقوام بزرگترین مدافعان انقلاب اسلامی‌اند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟