تشخیص دقیق بیماری‌های زنان با استفاده از تکنولوژی نوین/ رونمایی از دستگاه هیسترسکوپی طی روز آینده

شرح خبر: رونمایی از دستگاه هیستروسکوپی(ENDOSEE) طی روز آینده در هتل پارسیان آزادی انجام می‌گیرد و با استفاده از این دستگاه تشخیص دقیق بیماری‌های زنان بدون بیهوشی در مطب قابل انجام است.
تشخیص دقیق بیماری‌های زنان با استفاده از تکنولوژی نوین/ رونمایی از دستگاه هیسترسکوپی طی روز آینده
دیگران چه می خوانند:
به گزارش شرح خبر: دکتر سید جعفر رضوی مدیر عامل نمایندگی تکنولوژی نوین دستگاه هیسترسکوپی(ENDOSEE)در گفتگو با خبرنگار بهداشت نیوز درباره کارایی این دستگاه اظهارداشت: این دستگاه جهت معاینه دقیق رحم بانوان و تشخیص به موقع طیف وسیعی از بیماری‌های زنان مانند سرطان و کمک در شناسایی علت ناباروری و درمان آن کاربرد دارد.

وی با اشاره به این که همه پزشکان زنان می‌توانند در مطب های خود از این دستگاه جهت کمک به بیماران استفاده کنند، گفت: پیش از این جهت بررسی دقیق رحم بانوان باید این اقدام در اتاق عمل و پس از بیهوشی انجام می‌گرفت ولی استفاده از این دستگاه بسیار ساده است، نیاز به بیهوشی بیمار ندارد و هیچ عوارضی هم به همراه نخواهد داشت.

دکتر رضوی خاطرنشان کرد: با استفاده از این دستگاه امکان نمونه برداری و یا برداشت پولیپ یا میوم در زنان بدون بیهوشی امکان پذیر است و در شرایطی که کرونا شیوع یافته و مراجعه بیمار در بیمارستان می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد استفاده از این دستگاه در مطب پزشکان زنان بسیار حائز اهمیت و کاربرد خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه شامل دو قسمت مانیتور و بخش مصرفی است گفت بخش مانیتور این دستگاه حدود ۱۶۰ میلیون و بخش مصرفی آن حدود ۶ میلیون تومان هزینه به همراه دارد و این رقم در مقایسه با دیدن سایر دستگاههای مورد استفاده بسیار مقرون به صرفه است.

وی با اشاره به مقایسه انجام سونوگرافی و بهره‌مندی از این دستگاه جهت شناسایی دقیق مشکل بیمار اظهار داشت: سونوگرافی از طریق امواج صوتی انجام می‌گیرد و تشخیص با دقت پایین خواهد بود درحالی که از طریق این دستگاه تشخیص بیماری در زنان بسیار با دقت بالا صورت خواهد گرفت.

دکتر رضوی خاطرنشان کرد: رونمایی از این دستگاه طی روز آینده با حضور جمعی از پزشکان زنان و صاحبنظران در هتل پارسیان آزادی انجام می گیرد.

تشخیص دقیق بیماری‌های زنان با استفاده از تکنولوژی نوین/ رونمایی از دستگاه هیسترسکوپی طی روز آینده

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟