چرا پتروشیمی ارومیه در نمایشگاه ایران پلاست مورد استقبال تجار و رسانه‌های تخصصی قرار گرفت ؟

پتروشیمی ارومیه در سال‌های اخیر با رشد تولید، درآمد، سود و همچنین اجرای ‌پروژه‌های تکمیل زنجیره ارزش از جمله راه‌اندازی واحد کودهای ترکیبی (NPK) و اجرای پروژه ملی تولید پلی آلومینیوم کلراید (PAC) همواره مورد توجه رسانه‌ها، تجار و البته رقبا بوده‌است.
چرا پتروشیمی ارومیه در نمایشگاه ایران پلاست مورد استقبال تجار و رسانه‌های تخصصی قرار گرفت ؟

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست فرصتی فراهم کرد تا پتروشیمی ارومیه دستاوردهای خود را در محل نمایشگاه و با بهره‌گیری از تریبون رسانه‌های مختلف ارائه کرده و چشم‌انداز توسعه این شرکت را در نظر مخاطبان ترسیم کند.

پتروشیمی ارومیه اکنون در مسیر توسعه و رشد قرار گرفته‌ و تلاش مدیران این مجموعه برای راه‌اندازی واحدهای پایین دستی و به ویژه کودهای ترکیبی نوید روزهای خوب را می‌دهد. خبر خوشی که دکتر اکبر اسمعیلی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه بر آن تاکید کرد و سهامداران را به فرارسیدن روزهای خوب برای پتروشیمی ارومیه امیدوارتر کرد.

دیگران چه می خوانند:

پتروشیمی ارومیه با بازاریابی، طراحی، تولید و نهایتاً عرضه محصولات متنوع، در این دوره از نمایشگاه ایران‌پلاست، علاوه بر تاکید بر تامین نیاز بازار فعلی توانست مشتریان جدیدی را برای اسید سولفوریک، اسید کلریدریک و نیتروژن گوگردی جذب کند.

 

چرا پتروشیمی ارومیه در نمایشگاه ایران پلاست مورد استقبال تجار و رسانه‌های تخصصی قرار گرفت ؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟