مدیرعامل بیمه سینا افزود: اما در یک سال گذشته با تلاش جمعی و کمک همکاران یعنی شعبه،شبکه فروش و مدیران ستادی سعی در بازسازی موانع کردیم و در قدم اول همه همکاران وارد میدان شدند و تلاش برای اصلاح ترکیب پرتفوی انجام شد به نحوی که اکنون سهم درمان از پرتفوی بیمه سینا به حدود 53 درصد رسیده است.
صلاحینژاد به تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری مرکز تماس در جهت بهبود تجربه مشتریان پرداخت و اضافه کرد: در این یک سال به رشتههای سودده مثل عمر و زندگی، توجه شد و مجوز محصولات جدید نیز اخذ شده است.
وی افزود: در راستای خرده فروشی به رشتههایی مانند مسئولیت، آتش سوزی و تجهیزات دیجیتال اهمیت ویژه دادیم و جشنواره هایی برگزار کردیم که با ورود همه همکاران به میدان، تعهد، همدلی و هم افزایی را معنا کردیم.
مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به حرکت به سمت مدیریت بهتر ریسک و اصلاح نرخها ادامه داد: موضوع آموزش به طور ویژه مورد توجه قرار گرفت و به بازسازی سرمایه اجتماعی شرکت یعنی شبکه فروش اهمیت ویژه دادیم.
وی با اشاره به انجام اقدامات لازم برای افزایش سرمایه و ارتقاء توانگری مالی با کمک هیات مدیره در سال جدید ادامه داد: در جهت جلب اعتماد شبکه، مراکز درمانی و همکاران با اقدامات مختلف تلاشهای زیادی از طریق واحدهای ستادی و شعب انجام شده است.
صلاحینژاد در خصوص توجه به برند سازی تصریح کرد ؛ در حوزه برند سازی با هدف ارتباط با نسل نو، برنامههای تبلیغاتی با هدف افزایش آگاهی از برند، حضور در فضای مجازی و ارتباطات رسانه ای صورت گرفت که در سال جاری نیز ادامه مییابد.
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا گفت: امسال با تلاش معاونت فنی و همکاران واحد مهندسی در حوزه فروش بیمه تجهیزات الکترونیک برنامهریزی ویژهای انجام شده تا بتوانیم این محصول را به صورت متمایز عرضه کنیم و قطعا همه ارکان باید در زمینه فروش فعال باشند و این طور نیست که این کار فقط بر عهده معاونت فروش باشد.
وی با تاکید بر نظارت مستمر در تمامی فرآیندهای مالی، صدور و خسارت گفت: همه همکاران باید نقش نظارتی را داشته باشند تا ایرادات احتمالی اصلاح شود.
وی ابراز امیدواری کرد، با تعهد و همدلی بتوانیم سینای بهتری را رقم بزنیم.
0 دیدگاه